Äntligen fick ja mitt efterlängtade diplom=)

Igår va de dax för middag & diplomutdelning på Guvenören...Jag fick äntligen mitt Gesällbrev=) De va jag, min mor & far & Jonas som va på Guvenören...Det bjöds på böffe...de va halt ok!!potatisgratäng, kalkon, rostbiff, skinka, lax .m.m.m.m. Det va 51 gesäller som fick sitt diplom, de flesta var frisörer, och några målare, sen var det en liten bagare!!JAG!!=) haha, fick gå fram på scenen på över 200pers som applåderade, ojojoj, ja skakade som ett asplöv!!haha...Det var tuppen & halvardsson, från HV som delade ut diplomen.. så här kommer lite bildern från kvällen....klicka på dom så blir de större!!!
 






          hehe, kändes som ja tog jätte mkt bilder..men va nog mer morsan som gjorde de me sin kamera....jaja!!
så nu hänger mitt fina gesällbrev på maxi!!Finally =)
Idag har ja inte gjort mkt för världen...va o solade på meddo, sen åkte ja förbi thea på hennes jog o sa HEJ!!nu ska ja strax sussa!!!bye bye!!!


Kommentarer
Postat av: Lindsi

GRATTIS! Vad härligt! Skulel va kul att ses nån dag om du har lust....? Kramis på dig

2009-03-06 @ 10:45:46
URL: http://lindsi.webblogg.se/
Postat av: Anonym

klart vi kan ses nån dag...nästa vecka e ganska körig...men sen då =)

2009-03-07 @ 10:53:50
Postat av: mona

Grattis.. ska kika på diplomet nästa gång vi är på MAXI.. har faktiskt kikat efter det tidigare..



ha det fint

2009-03-11 @ 17:47:05
Postat av: Anonym

ja kika på=) haha finas av de alla som hänger där=)

2009-03-11 @ 19:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0