chipp & hejj!!

Ojojoj, fick ett sjukt sug efter smörgåstårta, så de vara bara slänga ihop en =)

 den här gången bidde de en me ägg, räkor & dill!!den satt där den skulle vill ja lova =)
lili & steven kom förbi ens väng på fredagskvällen o käkade lite, och vi kolla även på en film, News Movie...den va rätt sjukt,,men de va liksom ingen film me handling...men fick mej några riktigt goda skratt!!*mohahaha*

lördgaen bestod av work work...gjorde en riktigt najs frukttråta......, vist blri man glad när mans er den ljuvliga skapelse=)

vi har även börjat me lite lite bildtårtor.....katten & sipderman  
bilderna är gjorde av oblat o e sjukt svåra att jobba..men men,.,,säkert nåt litet barn som blir glad över dessa!!=)

lördagskvällen spenderade ja hemma hos Mia tillammans me henne och Pungen, de bidde lite tjöt & Robinsson..hmm vet inte va ja tycker om detta programmet riktigt!!får se nåt mer avsnitt för o avgöra de...de gjorde ju inget att man inte kunde se hockeyn, för de förlorade ju ändå....

söndag va de oxå work work...men gick helt OK!!va ju en tjejsöndag=) sen åkte ja hem till mina svärföräldrar där det bjöds på en ljuvligt god middag=)sen va de bara soffan, me onte tree hill, gossip girl etc..=)

idag e ja leeeeeeeeeeeeeedig=)men förstår inte varför man vaknar så tidigt när man väl får sova ut!!?WHY??vaknade kl 8, satte mej då på FB lite, sen la ja mej i sängen o kollade på vakna me MTV..kul o se lite musikvidoes=)
sen plockade ja lite i hemmet, o snart ska ja möta johanna på stan,, vi ska käka lurre o kolla upp lite på tröjor vi ska trycka upp till Tabergsmilen...de har ja nog glömt säga!!vi har anmält oss till Tabergsmilen, de ska bli fett kul=)

Ciao Ciao!!=)

Kommentarer
Postat av: joel

Nu vet jag ju vem jag ska beställa en spiderman tårta av :=)

2009-03-23 @ 12:21:59
Postat av: Lindsi

Robin fyller 1 år i maj, så då vet jag vart jag ska vända mig :)

2009-03-23 @ 21:14:56
Postat av: våga vägra tabergsmilen

usshh ni tvingar mej men ja kommer inte gå!!!

2009-03-24 @ 17:21:19
Postat av: Anonym

märtha ge dej, du SKA me!!mohahaha!!o joel & lindsi e så välkmmona o beställa tårta=)

2009-03-31 @ 19:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0